Klantverhalen

Deze bedrijven, en anderen, werkten met mij

Amsterdam Jeugdgezondheidszorg en Ouder Kind Team - De Ark Gouda - Bartholomeus – Belastingdienst - Binding – Breevaart Transport - Conquest – COA - Digiwijs WIJ3.0 - Gemeente Gorinchem - Gemeente Harderwijk -  Fontys - basisschool de Kosmos - Lilianefonds – Amsterdam Light Festival – Lokalis Mobiel team – Lokalis Buurtteam – Natuur & MilieuOverijssel – Oidos buurtteam Nijmegen - Gemeente Staphorst – Wereldkidz – Stichting Wijkteams Amersfoort – Youké - Gemeente Zeewolde
Het is niet je taak om de toekomst te voorzien, maar om de toekomst mogelijk te maken.

Dit zijn hun verhalen

Professionele samenwerking opgaveregisseurs door mensgerichte aanpak

Gemeente Zeewolde

Positie en rol innemen in je nieuwe functie van opgaveregisseur lukt beter als je het samen doet met je collega's. Als je elkaars kracht kent en benut.

Van scratch af aan

Het ontstaan van Lokalis Buurtteams voor Jeugd en Gezin Utrecht

De winkel ging gelijk open en we moesten met 150 medewerkers direct onze kwaliteit bewijzen. Terwijl we nog lang niet waren waar we wilden zijn.

Anders kijken, anders (samen)werken

De olievlek van de gemeente Harderwijk

Teamleden hebben scherp waarmee ze bezig zijn, pakken rol en eigenaarschap, werken sámen aan het groepsresultaat en hebben lol in wat ze doen.

Ons kompas geeft ons toekomstperspectief

De verandering bij ConQuest

Van een organisatie met een onduidelijk perspectief naar een organisatie met een geïnspireerd, gemotiveerd team en een kompas voor de toekomst.

En deze korte verhalen

Mobiel team Lokalis

Het mobiel team vangt piekbelasting en ziekte op in andere buurtteams. Ze brengen daar vaak ook een fris perspectief mee. Met hulp van de innerlijke familie heeft het team geleerd meer inzicht te krijgen in het gedrag van het gastteam, zodat ze feedback kunnen geven die aansluit.

Belastingdienst

Inspiratisessie ‘natuurvisie op veranderen’ tijdens een driedaagse van de directie Vaktechniek’ . We spraken over hoe de klantbelofte (‘leuker kunnen we het niet maken, ….’) kan wrikken met de klantbeleving (toeslagenaffaire). En hoe je met goede bedoelingen terecht kunt komen in onwenselijke gedragspatronen.